Butlletí per a professionals

Número 46

Octubre 2016

Fitxa notícia

<< Tornar

Nous cursos de formació per a empreses turístiques

La Direcció General de Turisme i l'Agència Catalana de Turisme (ACT) han programat per a aquesta tardor 31 sessions formatives arreu del territori amb la voluntat d'ajudar el sector turístic català a incrementar la seva competitivitat i fer un millor màrqueting. Els afiliats a l’ACT gaudeixen d’un 50% de descomptes en dos dels cursos.

Disminuir tamany lletra Aumentar tamany lletra
12/10/2016 |Actualitzada a les 11:10h

 Entre els propers mesos d'octubre i desembre, els nous cursos que s’han programat versen sobre les següents temàtiques:

·         Fidelització del client a través d’una estratègia inbound
·         Turisme Accessible-Turisme per a Tothom. Nivell I
·         Turisme Accessible-Turisme per a Tothom. Nivell II
·         Millora la teva competitivitat: beneficis del màrqueting de la sostenibilitat i l’autenticitat
·     Enoturisme i màrqueting digital per a cellers i empreses enogastronòmiques
·         Creació d’experiències gastronòmiques per a destinacions turístiques
·         Sostenibilitat i competitivitat en la gastronomia
·         Taller pràctic d’Instagram i Pinterest
·         Taller sobre posicionament web i introducció a les xarxes socials (SEO)
·         Taller de creació de portal web
·         Taller Storytelling (dotar de continguts el web)
·         Cursos d’idiomes, pensats especialment per a empreses i professionals de la zona de l’interior de Catalunya
 
Des de la posada en marxa del Pla Estratègic de Turisme de Catalunya 2013-2016 i del Pla de Màrqueting Turístic, més de 1.400 professionals del sector turístic català han participat en el més d’un centenar de cursos i tallers organitzats per la Generalitat, de manera online i  presencial i en diferents punts del territori.
 

Generalitat de Catalunya