Butlletí per a professionals

Número 46

Octubre 2016

Fitxa notícia

<< Tornar

Més de 3.000 entrevistes comercials, al Buy Catalunya 2016

El passat dimecres 28 de setembre s’ha celebrat la macrojornada comercial Buy Catalunya, que han permès al sector català promoure i vendre el seu producte entre els compradors procedents d’una quarantena de mercats internacionals.

 
Disminuir tamany lletra Aumentar tamany lletra
12/10/2016 |Actualitzada a les 20:10h

 En la jornada, organitzada per l’Agència Catalana de Turisme i celebrada al Centre de Convencions Internacional de Barcelona (CCIB), més de 200 empreses i institucions turístiques catalanes han mantingut cites comercials individualitzades amb l’objectiu de generar el màxim de negoci. En total, s’han mantingut més de 3.000 entrevistes.

 
Després de la jornada comercial, els operadors participants han pres part en diversos viatges de familiarització per conèixer de primera mà l’oferta catalana així com alguns dels llocs més emblemàtics de Catalunya.
 
Aquesta acció s’emmarca en la celebració de l’any temàtic que enguany la Generalitat dedica a la gastronomia i l’enoturisme i, per aquesta raó, l’enogastronomia hi ha tingut un paper destacat.
 
Més de 3.000 entrevistes comercials, al Buy Catalunya 2016

Generalitat de Catalunya