Butlletí per a professionals

Número 40

Juliol 2015

Actualitat

  • Nou model de treball amb el sector turístic català: Afilia’t a l’ACT

    Si fins ara les empreses catalanes podien treballar amb l’ACT formant part dels Clubs de Producte i Certificacions, ara es proposa una nova forma de col·laboració a partir del programa d'Afiliació i, si es vol anar més enllà, també es pot tenir accés al programa de Marques i Segells.

    Nou model de treball amb el sector turístic català: Afilia’t a l’ACT
  • BUY Natura, Interior, Muntanya i Pirineus 2015

    Tindrà lloc el 30 de setembre a Figueres, i serà una gran jornada comercial que mostrarà i comercialitzarà les diferents categories de productes turístics relacionades amb l’oferta d’interior i muntanya de Catalunya.

    BUY Natura, Interior, Muntanya i Pirineus 2015
  • Foment dels Parcs Naturals de Catalunya

    La Generalitat posa en marxa un pla per fomentar el turisme de natura als Espais Protegits de Catalunya. Les primeres accions que es duran a terme són la creació de la Taula de l’Ecoturisme i una inversió de mig milió d’euros en un pla de promoció específic.
     

  • La Generalitat ordenarà i regularà les noves modalitats d’allotjament turístic

    La Comissió Sectorial d’Ordenació de la Taula de Turisme, formada per representants empresarials, acadèmics, jurídics i municipals, ha estat treballant de forma activa en la nova regulació dels allotjaments turístics a Catalunya. A més, també es racionalitza i simplifica la normativa turística.

  • El Celler de Can Roca, millor restaurant del món

    El restaurant català ubicat a la Costa Brava, ha tornat a ser el número 1 de la World’s 50 Best Restaurants, un rànquing que confeccionen 900 experts gastronòmics de tot el món. També Albert Adrià ha estat nomenat Millor Xef Pastisser.

    El Celler de Can Roca, millor restaurant del món
  • 10 empreses turístiques participen al Pla Embarca

    Són empreses catalanes DMC (Destination Management Companies), que han estat seleccionades per seguir un programa que els ajudi a millorar la seva capacitat de gestió i a dissenyar i comercialitzar experiències turístiques singulars, vinculades al turisme d’interior i de muntanya i a productes com l’enoturisme.

    10 empreses turístiques participen al Pla Embarca

Generalitat de Catalunya