Butlletí per a professionals

Número 28

Febrer 2013

Actualitat

  • Línia de crèdit per a les empreses turístiques

    La Generalitat ha aprovat una línia de crèdit de 20 milions d’euros, destinada a aquelles empreses turístiques que vulguin fer obres de millora en els seus establiments, amb l’objectiu de millorar la seva competitivitat. El termini de sol.licituds estarà obert fins el 31 de desembre de 2013.
     

  • Calendari de fires turístiques 2013

    Amb l’objectiu de promocionar l’oferta turística catalana als mercats estatal i internacional, l’Agència Catalana de Turisme (ACT) assistirà a 42 fires de turisme durant el 2013.

    Calendari de fires turístiques 2013
  • Abertis i PortAventura, nous partners de l’ACT

    L’Agència Catalana de Turisme ha signat recentment acords de partenariat amb PortAventura i Abertis Autopistas, amb l’objectiu  d’impulsar conjuntament la projecció de la marca Catalunya en mercats emissors estratègics. Fins ara, l’ACT ja ha signat set acords en el marc del seu programa de partenariat amb empreses de projecció internacional.

    Abertis i PortAventura, nous partners de l’ACT
  • Promoció de Catalunya com a destinació de luxe i qualitat, al mercat nord-americà

    L’ACT ha dut a terme a Nova York i Mèxic, aquest passat mes de gener, accions de formació per a companyies d’agències de viatges importants en aquests països, amb l’objectiu de promocionar Catalunya com a destinació qualitat al mercat nord-americà.

  • Nou rècord històric en despesa turística a Catalunya

    Catalunya ha rebut  durant el 2012 més de 14,4 milions de turistes estrangers, que han generat una despesa de més de 12.600 milions d’euros. Aquesta xifra situa 2012 com el millor any de la història en despesa turística a Catalunya.

  • Catalunya es promociona a Fitur

    Catalunya ha est present un any més a la Feria Internacional del Turismo (Fitur), que ha tingut lloc del 30 de gener al 3 de febrer a Madrid. L’objectiu de participació en aquesta fira era reactivar la demanda turística del mercat espanyol i posicionar la destinació catalana entre els professionals internacionals que hi assisteixen.

    Catalunya es promociona a Fitur

Generalitat de Catalunya