Butlletí per a professionals

Número 22

Desembre 2011

Actualitat

  • Inauguració del Centre de Promoció Turística a Nova York

    L’Agència Catalana de Turisme ha obert un nou Centre de Promoció Turística (CPT) a Nova York, amb l’objectiu de promocionar Catalunya als Estats Units i Canadà. Amb aquest, ja són 10 els CPT’s que l’ACT té distribuïts en mercats estrangers.

  • Calendari de Fires 2012

    Ja està disponible, per a tots aquells que el vulguin consultar, el Calendari de les Fires on l'Agència Catalana de Turisme participarà durant 2012 per promocionar l’oferta catalana. Les empreses que ho vulguin, també poden inscriure's en qualsevol d’aquestes fires.

  • Nova marca turística: Costa Barcelona

    L’Agència Catalana de Turisme (ACT) ha aprovat la creació de la nova marca turística Costa Barcelona, que engloba els territoris que fins ara es promocionaven sota les marques Costa de Garraf i Costa de Barcelona-Maresme: Baix Llobregat, Alt Penedès, Maresme i Garraf.

    Nova marca turística: Costa Barcelona
  • L’ACT inicia una nova campanya de promoció del turisme de neu

    A partir de l’1 de desembre i fins al 31 de març, l'Agència Catalana de Turisme duu a terme una nova acció promocional del turisme de neu i muntanya a Catalunya, que té com a epicentre internet, i que es dirigeix especialment als mercats de proximitat: espanyol i català.

    L’ACT inicia una nova campanya de promoció del turisme de neu

Generalitat de Catalunya